Reklamacje

Gwarancja produktu

Zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo, wybierając spośród wielu innych ofert właśnie naszą, jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także wielkim zobowiązaniem. Dlatego też zawsze dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Państwa wymaganiom oraz szybko i rzetelnie rozwiązać każdą problematyczną kwestię.

Wszystkie produkty, zakupione w naszym sklepie internetowym, objęte są gwarancją naszego sklepu. Okres gwarancji wynosi 2 lata od daty zakupu. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Karta gwarancyjna jest ważna tylko z dowodem zakupu.

Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń:

  1. Powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego.
  2. Wypadnięcia dodatków np: cyrkonii, na skutek uszkodzenia mechanicznego lub nieprawidłowego użycia
  3. Uszkodzenia będącego wynikiem oddziaływania czynników zewnętrznych

 

Postępowanie w przypadku reklamacji

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia otrzymanego towaru i poinformowania sprzedającego bez zbędnej zwłoki o stwierdzonych wadach.

W trakcie trwania gwarancji można reklamować zakupiony uprzednio towar. W tym celu zamieszczamy poniżej formularz reklamacyjny, gdzie między innymi mogą Państwo opisać przyczynę rzeczonej reklamacji. Prosimy o dołączenie formularza do reklamowanego produktu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym konsultantem - chętnie odpowiemy na Państwa pytania. 

O rozpatrzeniu reklamacji oraz dalszym postępowaniu zawsze informujemy Klienta przed upływem 14. dni od daty wpłynięcia reklamacji.
W przypadku orzeczenia bezzasadności zgłoszonej reklamacji koszt przesyłki zwrotnej do Nadawcy reklamującego produkt pokrywa on sam.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z prawem mają Państwo także możliwość zwrotu uprzednio zakupionego produktu do 14. dni od jego otrzymania. Zwracany produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy, który znajduje się na dole strony, w tym celu prosimy przesłać na podany adres:

SR4-Brasty
UNICZOWSKA 25
40-748 Katowice


Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie towaru w stanie nienaruszonym (tj. bez jakichkolwiek śladów wcześniejszego użytkowania, zapakowanego w oryginalne opakowanie), dołączając do niego otrzymany gratis, jeśli został wybrany przy składaniu zamówienia. Przed upływem 14. dni od otrzymania przez nas przesyłki, dokonujemy zwrotu płatności bądź jej części za tenże uprzednio zakupiony produkt.

 

Dożywotnia możliwość zwrotu towaru


Brasty.pl dodatkowo oferuje Państwu możliwość dożywotniego zwrotu towaru. Towar podlegający zwrotowi powinien być towarem nowym i nieużywanym. Przesyłka zwrotna powinna zawierać: zakupiony towar wraz ze wszystkimi elementami dołączonymi do niego (dokumentacja, oryginalne opakowanie) oraz dowód zakupu. Akceptacji oraz zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 21. dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Możliwość dożywotniego zwrotu towaru nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14. dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

O nieuzasadnionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony wiadomością mailową która będzie zawierała również cenę naprawy produktu według oszacowań serwisu. Do pięciu dni od otrzymania powiadomienia od firmy Brasty Group, s. r. o. Klient powinien w formie pisemnej oświadczyć, czy zgadza się na odpłatną naprawę produktu. Jeżeli Klient nie odpowie w wyznaczonym terminie, znaczy, że nie wyraża zgody na odpłatną naprawę a produkt zostanie odesłany do Klienta.
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, klient jest zobowiązany do przesłania kompletnej dokumentacji zdjęciowej wraz z materiałem opakowaniowym (pudełko + wypełnienie) w celu złożenia reklamacji. Bez przedstawienia tych dowodów reklamacja może zostać odrzucona.

 

 

 

Do pobrania

Formularz reklamacyjny.

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.